Wednesday, April 22, 2009

our marriage..






sodar x sodar udah 7 bln rupenye aku berumah betangga..
lebih setengah taun da pn..huhu..tp msh blom ade pape lg...
mungkin bkn rezeki aku lg la..blom sampai ms lg kot..
ape pn aku bharap sgt la dikurniakan cahaya mata sbg pelengkap & penyeri hdp kitoang..
bestnye ade anak..


tp da ade anak nti mcm mane..laki aku dok sane aku dok cni..
susah a mcm ni..laki aku pn xtau bile dpt posting kl..
aku mmg xnk g sane..syg nk tgal keje ni..
kat sane nk keje ape..da la xbest..yg best nye dok sane sbb
banyak pantai jer..klo da lm2 mengadap pantai pn boring gak..


ala tp xkisah la..mungkin ada hikmah d sebalik semua yang tersurat ni..
ape pun aku sentiasa mendoakan kebahagiaan, kesejahteraan & kerukunan
rumahtangga kami..Amiiinn..


harapan aku....hehehehehe
agar aku dpt meningkatkan segala amalan
agar aku jd isteri yang betul2 solehah..
aku sayang laki aku..xnak laki aku kna tanggung dosa aku..
pas2 nk jd ibu mithali..klu dpt capai sume ni..
alhamdulillah..lengkap la kehidupan aku..
yela sume wanita pon impikan mcm ni gak..
keluarga bahagia dunia & akhirat..


bila da ada ank nti..lg bsr & brt tgjwb kitoang..
kite ibu bapa ni yg b'peranan penting
dalam mencorak & mendidik ank2..
aku risau tgk bdk2 zmn skang..kecik2 lg da pndai sosial..
2 yg aku xnk..tkt ank aku nti jd mcm ni..
nauzubillah..mintak jauh sume benda2 mcm ni..
yela mak bapak mn nk tgk ank2 dioang sume t'pesong kan..
so kita b'tgjwb mendidik ank2..bg didikan agama..
terapkan nilai2 murni dlm khdpn dioang..


xsabarnye nk dpat anak..
xpela..apepun kna byk b'sbr,usaha & tawakal..
laki aku ckp xpe..sabar la..bkn rezeki kita lg..
cpt @ lmbt insyaAllah ade la rezeki kami nti..
kena byk2 doa,usaha la..



penat da mengarang..huhu..
nk kuar jap..bos pn blom msk lg ni..
ngantuk pn ade lpas mkn..
chow jap..
daaaaaaaaa..c ya..(",)

0 kebabomm: