Wednesday, May 27, 2009

i'm coming..(",)



heheheh..salam sume n kabare..lame da aku x menjengah blog kuno aku nih..bz lol..yeke bz..byk wat2 bz je kot..heheheh...neway welcome back..waaaa...nk cite hape tah ni..lame no da x mengarang nye..bowink a xde idea nih..ish xlm da 3hb..nk lik kg hlmn nih..rindu no da rase nye kat omak,adik ngan ank2 buah aku yg cute miut comel lote 2 n ensem..hehehe


mak, adik, faris n fadzil..tgu kepulangan mak ngah n ayah ngah yea..ha blik nti yg best nye..aku ngan hubby da plan baek punya nk celeb8 belated besday luvly mum beserta hari ibu ngan besday ank2 buah aku tuh..mummy 10th may ari 2..faris si abg 1st june n fadzil si adik 15 june..skali harung je..jimat n padat..heheheh


nk bli ape tah tok mak ngan bebudak tuh..hubby aku da excited gler 2 nk blik kg celeb8 besday party..nk bli kek ler bli satay ler tah hape2 lg la die tuh..die nti kompem bli'n pesent tok si abg je nti..syg giler die dkt si abg tuh..si adik dia xminat lg la sbb si asik 2 kecik lg..nti da beso mcm si abg,si abg 2 da xse sape nk lyn la 2..hehehe


aku nk bli hape ek kat mak..bli handbag kot..hurrrmmm..nti la discuss ngan hubby aku nk bli ape..hubby aku beria2 sgt nk bwk mak adik ngan abg aku g vacation dkt genting,pd ngan melaka..tp xde rezeki lg..insyaAllah nti tcapai gak la hajat die klo ade rezeki lbh nti..
haa..ni la gambo ank2 buah ksygn aku nih..si abg ngan si adik..faris danish & fadzil ali..si abg nye ikut mak..putih mlepak dah..si adik muka ikut abg aku..putihnye ya ngalah'n si abg..si abg da gelap kang..slalu sgt main tgh pns..dok ngan mak aku bebas la die..
ahahahaha..ade cite sedih nk citer psl ank sdare aku yg sulong nih..klaka ade sedih pn ade..tp tguuuu...aku cite esok ler..ni nk blik da..senja da blabuh..huhu..daaaaaaaa.. c yaaa..

0 kebabomm: