Sunday, May 31, 2009

tugu negara tugu kebangsaan kita..

lpeh tgk monyet2 sekalian tuh p tugu negara..sj jer ilang'n boring..ala ingt leh masuk lg..rupenye da tutop da..6.30 da ttp..huhu..frust lorr..laki aku lg la excited..yela nk g tgk tugu pahlawan..dia kan pahlawan la katakan..amboi trun je kete tros dia bukak lagu "tentera benteng pertahanan negara" dlm tpn..hamboi2 excited nyer die..dah 2 tron kete je tros blah tgal aku jln blkg..geram tol la..hahahaha..tp nsb a da xleh msk..kitoang ape lg..p la tepi pagor 2 nengok tugu..huhu..ni la hasilnye..





huhu..ni jela gambo tugu yg aku hamik dr celah2 pagar tuh..xpela..xleh msk leh tgk pn jadik la..time ni oang pn da xrmai da..da senja la ms 2..next pict lak..


ha nih teka situasi dlm gambo nih..hehehe..ape lagi..btekak la nih..pasai pa btekak???ala pasai aku maleh nk bgerak la..nk amik gambo romantik aselnye..tp aku da dok maleh nk bgerak p dkt ngan die..hahaha..die pn maleh nk p dok sblh aku..aku time ni tahap kritikal punye xlrt angkt perot ngan bontot..br lpeh mkn..heheheh..dia ngade xmo p dkt haku..huh..

0 kebabomm: